Internetinė parduotuvė BRAVO batai naudoja slapukas (angl. - cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami svetainėje toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Daugiau informacijos: slapukų naudojimo politika.

Sutinku

Prekių grąžinimas arba keitimas.

PER 14 DIENŲ NUO PREKĖS PRISTATYMO DIENOS JŪS GALITE:

1. Pakeisti į kitą.

2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Jei gausite prekę su gamykliniu defektu arba pažeistą siuntimo metu, šią prekę pakeisime nauja, sumažinsime prekės kainą arba grąžinsime sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.

Remiantis valstybiniu „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumų“ 18 punktu: „Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti pinigus dėl šių taisyklių 1p. nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus šias prekes: parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus, vyriškus, berniukų, moteriškus ar mergaičių apatinius drabužius, kūdikių drabužėlius, pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius, pižamas ir panašius dirbinius, liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius, patalynės reikmenis, žaislus“.

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių pardavimo dienos pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Pinigai grąžinami į kliento sąskaitą per 10 dienų.

Grąžinama ar keičiama prekė:

Turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, pridėjus grąžinimo dokumentą per 14 dienų nuo pirkimo dienos.

Grąžinama prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

Prekės grąžinimo ir išsiuntimo išlaidas apmokate Jūs (klientas).

Grąžinti prekes galite šiais būdais:

1. Prekių grąžinimas per OMNIVA paštomatus:

1.1. Užpildykite prekių grąžinimo formą šiame puslapyje: GRĄŽINIMAS PER OMNIVA

1.2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.

1.3. Norint prekę pakeistį į kitą, Omniva puslapyje, pasirinkite punktą "Noriu keisti" ir susisiekite su mumis el.paštu info@bravobatai.lt arba telefonu: +370 698 58999, kad galėtume Jums rezervuoti keičiamą prekę. Jei Jūsų naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą grąžinsime į mokėtojo sąskaitą po prekės keitimo.
Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą reikės apmokėti į įmonės banko sąskaitą. 

1.4. Grąžinimo kaina 1.99 €. 

2. Pakeisti arba grąžinti prekę parduotuvėje Kalvarijų g. 29, Vilnius

2.1. Prisijunkite prie savo paskyros el. parduotuvėje www.bravobatai.lt

2.2. Pasirinkite skiltį "Užsakymų istorija ir informacija". Susiraskite užsakymą, kurį norite grąžinti ir paspauskite "Išsamiau"

2.3. Atsidariusio puslapio viduryje, skiltyje "Prekių grąžinimas" užpildykite formą, kodėl norite grąžinti prekę (pvz. Noriu grąžinti batus, nes jie per maži), pažymėkite varnelę prie prekės, kurią norite grąžinti ir paspauskite "Grąžinimo užklausa".

2.4. El. paštu gavus patvirtinimą apie užregistruotą grąžinimą, per dvi darbo dienas nuo Jūsų pranešimo gavimo patikslinsime ir suderinsime prekių grąžinimo tvarką ir sąlygas.

Apgailestaujame, tačiau šiuo metu nera galimybės grąžinimo procedūros pasinaudojus Lietuvos pašto paslaugomis.

Jei Jūsų netenkina bravobatai.lt parengtas atsakymas į Jūsų rašytinę pretenziją, prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/